Søndag, den 9. marts

Lørdag, den 8. marts fortsat
Da klokken var kvarter over syv, fik vi en sms fra Brian om, at nu var de på færgen, men nu var det ikke sikkert, at bussen kørte dem helt til hotellet, men måske kun til en busstation, hvorfra de så måtte tage en taxa fra.
Bussen, som var som en Van, kørte dem hele vejen,og de ankom her til hotellet, da klokken var lidt over otte. De var selvfølgelig godt trætte, efter at have været undervejs i 27 – 28 timer. Men det er dejligt, at d er her.
Efter de havde fået noget at drikke af hotellet (noget saftevand, af en eller anden art, serveret i et glas som var formet som en elefant), og udfyldt et papir, og hotellet havde fotokopieret deres pas, blev vi vist over til deres værelse. De skal bo i hus nr. 2, på værelsee 2208. Det er på 1. sal. Vi bor i hus 4. på værelse 2204. Der er vist kun 8 værelser i stueetagen og 8 værelser på 1. sal i hvert hus, og der er 5 af de huse. Derudover er der en masse bungalows og nogle strandhytter. Her er 2 swimmingpools, 1 hus med wellnesscenter og fitness, restaurent ned ved stranden og derudover en strandbar op poolbar. Og der er en masse forskellige aktiviteter i løbet af dagen, forskellige steder på hotellet.
Da bagagen var kommet op på værelset, gik vi ned og spiste på hotellets restaurent nede ved stranden. Men den er første, sidste og enenste gang, at vi spiser der (undtaget morgenmad), for det var den dårligste middagsmad, og samtidig den dyreste, som vi endnu har fået. Så fulgtes vi med Susan og Brian over til deres hus, og sagde så godnat og sov godt, hvorefter vi selv gik hjemmog i seng.
Søndag den 9. marts
Mogens og jeg gik ned og spiste morgenmad ved halv ni tiden, og da vi var færdige, blev vi siddende og drak lidt mere kaffe for at vente på, at Susan og Brian skulle komme. De havde sagt, at de nok først kom ved halv ti tiden. Så vi blev bare siddende og ventede til de kom, og til de var færdige med morgenmaden.
Så gik vi hen til vores værelse, så Susan og Brian kunne se, hvor vi bor. Dr sad vi og snakkede lidt, inden Susan og Brian gik over til dem selv, for at få pakket det sidste ud, og slappet lidt af. Vi aftalte at vi mødtes nede ved poolen senere.
Mogens og jeg gik en tur ned til bageren og købte nogle boller og et brød til frokost, inden vi gjorde os klar , til at gå tl poolen. Så lå vi ved poolen hele eftermiddagen, og Susan og Brian kom også derned. Ved tretiden, var jeg lige oppe og hente noget vand , og bollerne og lid brød med ost i, som vi så spiste nede ved poolen.
Sidst på eftermiddagen gik vi op til os, og fik en Spy winecooler på altanen. Susan havde taget en cola med, som han drak, da hun ikke kan tåle det andet. Så sad vi der og hyggede os til klokken lidt over syv. Vi blev enige om, at mødes i lobbyen klokken otte, for at gå ned i byen og spise.
Vi gik hen og spiste på Ka-ti cooking school og restaurent, hvor Mogens og jeg havde været forleden dag. Og også i dag var maden god. Meget bedre end det vi fik her på Centare i går. Vi fik to kyllinge tampura som vi delte til forret. Så fik Susan og jeg kokossuppe, jeg i en bowl og Susan i en hot pot. Mogens fik panang carry med kylling og Brian fik en stærk ret, jeg tror det hed jungl carry. Tl sidst delt Susan, Brian og jeg en mango sticky rice. Men det var med varme ris. Det har jeg aldrig før fået. Vi købte så 3 poser af deres karameller.
Efter vi havde spist, var klokkon efterhånden blevet over ti. Så vi gik en lille tur videre ud af hovedvejen, og på tlbagevejen, var vi inde i en biks, hvor Brian købte et par shorts,og jeg købte en let kjole, magen til en jeg købte forleden dag, bare en anden farve. Derefter gik vi tilbage til hotellet, og sagde god nat og tak for i dag.