Onsdag den 20. marts

Dagen startede med sol fra en skyfri himmel. Bente og Karin, Grethe og Roberts og et andet par skulle rejse hjem i dag, og skulle blive hentet af en bus kl. 10: 40.

Så da vi havde spist morgenmad, sad vi og snakkede med Bente og Karin, sammen med Ulla og Peter. Ruth og Kai kom også hen til os. Vi sad alle sammen og pjattede og grinte. Alle dem som skulle rejse, havde sat deres kufferter om ved hovedindgangen, så da klokken var omkring fem minutter i halv elleve, ville vi så gå om og vente på bussen for den kunne jo godt komme lidt før tid. Lige da vi havde rejse os, dyttede bussen, så Bente løb derover. Næsten alle fra hotellet var ude og vinke farvel, og jeg må indrømme, der blev lidt stille, efter de var rejst.

Vi lagde os så ud i haven, men nu begyndte der at komme skyer. Og det begyndte også at blæse igen, så når solen ikke var fremme, var det lidt køligt. Vi blev nu ude i haven det meste af dagen alligevel, og først ved fem tiden, blev vi enige om, at nu skulle vi altså have rørt os lidt.

SÅ gik vi igen ad strandpromenaden, ud til det store hvide hotel, og op gennem byen og forbi Lidl hjem, Vi var også lige inde og købe et par småting i Lidl. Da vi var tilbage igen var klokken efterhånden blevet kvarter i syv, og skridtmåleren viste omkring 12.000 skridt, så det var da godt nok. Vi sad så lidt ude på terrassen og drak et glas rom og cola.

Da vi skulle spise, syntes v, ati det var blevet lidt for køligt, til at sidde udenfor, så vi tog bordet og stolene med ind, og sad så indenfor og spiste. Lidt senere gik vi en lille tur, og da vi kom tilbage, blev vi indenfor. Mogens kiggede lidt på computeren, og jeg sad og gættede lidt kryds og tværs, og så gik vi lidt tidligt i seng, allerede omkring klokken 10.