Torsdag, fredag og lidt lørdag

Rest torsdag den 2. Marts
Vi hen og fik massage her lige ved siden af hotellet. Både Mogens og jeg fik en rigtig god oliemassage, så der vil vi nok gå ind igen, næste gang vi skal have massage.
Efter massagen gik vi hen til det store gadekøkken der ligger ved siden af Family massage. Her fik Mogens Stegte grøntsager med Kyling og jeg fik rød karry med kylling. Det lignede godt nok grøn karry, men det smagte godt.
Derefter gik vi bare hjem og slappede af, Klokken var efterhånden blevet næsten 22, så det var snart sengetid.

Fredag den 3. Marts.
Morgengåtur, (ikke så langt for der var højvande, så kun ca. 4km) og morgenmad.
Derefter gåtur ind til byen, lidt rundt og inde og se på markederne. Det er godt nok en blandet landhandel, med fisk, grøntsager, frugt, tøj, og alt muligt andet, side om side. Ikke sådan at der er en afd. med fisk, en afd. med kød osv. Bare alt sammen blandet sammen. Men det er meget sjovt at gå og kigge på.
Så var vi henne og få en kop cafe latte, inden vi igen vendte snuden hjemad.

Vi havde talt om, at vi ville gå ind på natmarkedet inde i Hua Hin og spise til aften derinde, men nu gik vi i stedet over i supermarkedet i Market Village på vejen hjem og købte nogle boller og en carambert og en lille Danablue, og noget frugt. Og jeg fik også købt Mango Sticky Rice.

Da vi var kommet hjem spiste vi lidt frokost, og så gik Mogens hen ved poolen og fandt et par pladser til os. Jeg skulle i skyggen, for jeg er begyndt at skalle, både på arme og ben, og rundt om næsen (men det er pga alt det næsepusteri, som jeg blev helt hudløs af).

Ved halv femtiden gik vi hjem og drak kaffe. Og så sad vi bare og slappede af indtil det var tid til at gå i bad og gøre os lidt i stand. Så gik vi lige en tur over i supermarkedet igen, for vi var ved at udgå fro vand, og det kan vi jo ikke undvære. Vi købte også et par SPY, til aftensmaden.

Da vi kom tilbage, dækkede vi bord, skrællede appelsin og melon, og smurte vore boller med ostene, og så sad vi og hyggede os med det. Vi havde egentlig også købt Pomelo og havde også bananer, men det blev lidt for meget, så dem gemte vi til næste dag.

Vi gik lidt tidligt i seng. Klokken var kun lige ti, da vi lagde os. Så slut på fredagen.

Lørdag, den 4. Marts
Morgentur og morgenmad som sædvanlig.
Vores formiddagstur blev ad hovedvejen ud til, hvor vi boede sidste år, med et lille pitstop ved BluPort centeret. (Toiletbesøg).
Så over på den anden side af banen, og ned ad nogle små lokale veje. Utroligt at folk kan holde ud, at bo midt i alt det rod. Men de ser jo ud til at trives, og børnene ser ud til trives, og ser glade ud og kommer hen og Hej.
Vi endte henne ved den vej, hvor vi tit er henne og spise. Så her fandt vi et sted, hvor vi fik en kop kaffe. De havde ikke latte, så det blev sort kaffe, med mælk til. Bagefter gik vi hjem og slapper igen lidt af. Klokken er efterhånden blevet lidt over et, så det varer i hvertfald et par timer inden jeg skal hen i solen. Men jeg kan vi bare ligge i skyggen. Så det kan d godt være, at vi går hen til poolen eller til stranden, når vi har spist lidt frokost.