Onsdag den 12. og torsdag den 13. marts

Onsdag den 12. marts
Nu er det en uge siden vi kom, så vi har 14 dage tilbage.
På vej ned til morgenmaden, gik jeg lige hen og spærrede 4 solsenge til os. Og da Mogens og jeg var færdige med morgenmaden, lagde jeg mig hen og hæklede, medens Mogens gik hjem for at tage badetøj på, men han kom hurtigt tilbage, for der var ved at blive gjort rent på værelset. Så han ventede lige et kvarters tid, inden han gik tilbage igen. Susan og Brian kom ned for spise morgenmad ved halv ti tiden, og kom lige hen forbi os, inden de gik hjem og gjorde sig parate til stranden.
Ved totiden gik Susan og jeg op og købte noget frugt og nogle boller, som vi gik hjem og lagde noget ost på, og tog med ned til stranden og spiste som frokost. Senere gik Susan og Brian en tur på stranden, medens Mogens og jeg bare lå og fladede ud. Ved halv sekstiden gik vi hjem og drak en kop kaffe, og spiste roulade. Så skiltes vi ad, med en aftale om, at Susan og Brian kom herover forbi klokken otte, så vi kunne gå ud og spise.
Vi gik ned til stranden og den vej hen, som Susan og Brian havde gået i eftermiddags. Her var der flere restaurenter, som havde borde ude i sandet. Det så smadder hyggeligt ud. Så vi spiste på en af restaurenterne dernede. Det var rigtigt hyggeligt, at sidde der og spise, medens man kunne se ud over vandet og høre det skvulpe. På stranden var der også nogle, som sendte de store lamper op i luften. Det ser også flot ud, når de sejler hen over himlen.
Efter maden gik vi tilbage til hotellet, fik lidt at drikke og sad og hyggede os lidt, inden Susan og Brian gik over til sig selv.

Torsdag den 13. marts
I dag tog vi en tuk-tuk taxa ind til White Sand Beach. Vi blev sat af lige uden for en cafe, og chaufføren sagde så, at nu var der shopping den næste kilometer frem. Så vi gik videre ud til hvor det så ud til at byen endte. Undervejs var vi nede og se på stranden et par steder. Den så meget fin ud, men der var mange flere mennesker, end der er på den strand, hvor vi bor. Så vi blev enige om, at der er hyggeligere hjemme hos os.
På vej den anden vej, var vi inde på en cafe og få noget at drikke. Vi havde også undervejs, været inde og købe nogle vand, som vi havde drukket. Men på cafeen fik Mogens en Latte, jeg fik en blåbærshake, Susan fik en latte med mangosirup og Brian fik en med noget chokolade. Så fik Susan og jeg en stor kanelsnegl hver, og Mogens en chokolade crossent. Brian ville ikke have noget at spise. Det smagte alt sammen godt, bortset fra at Susans latte ikke rigtigt smagte af mango.
Da vi havde drukket vores drikke mm. gik Susan og jeg hen til en butik, hvor der var nogle bukser, som Susan gerne ville se på igen. Der var lidt længere derhen, end vi havde regnet med og da vi kom derhen, var der ingen til at ekspedere os. Først synes vi, det var mege rart, for så kunne vi kigge og prøve i fred, men da vi havde fundet nogle ting, som Susan gerne ville købe, var det lidt irriterende bare stå der og vente på, at der kom nogen. Til sidst kom der en, og Susan fik pruttet prisen godt ned, så det var selvfølgelig ok. Så gik vi tilbage til cafeen, hvor Mogens og Brian var. De var godt nok også blevet noget utålmodige, og sagde at vi havde været væk i halvanden time. Men det passede nu ikke, at vi havde været så længe væk, selv om det havde taget længere tid, end vi havde regnet med.
Så gik vi videre, og ville finde et sted, hvor vi kunne få noget massage, inden vi ville gå hen og spise tidligt aftensmad. Vi gik hen til starten af byen, og gik så ned på stranden, for at se, om der var et sted der, men vi kunne ikke rigtigt finde et sted, vi syntes var Ok, så det endte med, at vi igen gik op på hovedvejen, og fandt et sted der. Det var godt nok et lidt nusset sted, men godt nok. Her fik Brian oliemassage, og vi andre tre fodmassage. Så gik vi lidt videre og ind på en gadekøkken lignende restaurent og spiste. Her fik vi først nogle forårsruller og nogle rejekager, og bagefter fik Brian en nudelret, Susan en massaman, og Mogens og jeg en grøn karryret, alle med kylling. Rejekagerne synes de andre ikke var gode, men jeg synes de smagte meget godt. De andre retter var gode nok, men der mangledd nødder i Susans massaman. Efter vi havde spist og betalt, tog vi en tuk-tuk tilbage til hotellet.
Susan og Brian gik lige hjem lidt, og kom så senere over til os og fik en kop te. D.v.s. Brian ville bare have vand. Så gik de tidligt hjem, for Brian var meget træt. Mogens havde også været træt, da v gik inde i White Sand, men var blevet lid mere frisk efter vi var kommet hjem.
Mogens satte sig lidt ude på altanen, medens jeg satte mig i sengen og hæklede. Så kom han ind og gik i seng og læste lidt, inden han lagde sig til at sove. Jeg hæklede lige den firkant, jeg var i gang med færdig, inden jeg også lagde mig til at sove.