Onsdag den 23., torsdag den 24. og fredag den 25.

Onsdag, den 23. september
I dag er det Christinas fødselsdag, så jeg fik lige sendt en hilsen på Facebook til hende. Hunskrev tilbage, at de tager på dykkerferie i Egypten om en uges tid.
Så fik vi sendt Gurli og Bent afsted med tolvtiden. Bussen kom næsten et kvarter før end varslet, men vi var gået ud, og sad og ventede, så det var OK.
Da bussen var kørt, gik vi en tur på 8 -9 kilometer ud til San Augustin og videre ud, og hjem igen. Så slappede vi af, en time tid, inden vi fik eftermiddagskaffe.
Til aften spiste vi resten af kødsovsen fra forleden dag, sammen med tomater og pande brød.
Så gik vi en lille tur, og sad bagefter en times tid på terrassen, inden vi gik i seng.

Torsdag den 24. september
I dag gik vi igen en lang tur. Ud til parken ude ved markedshallen. Da vi var hjemme igen, havde vi gået ca. 14 km., så benene var godt brugte.
Hjemme igen spiste vi lidt frokost, og slappede så af i solen, indtil det var kaffetid. Så slappede vi mere af ind til vi skulle i bad og bagefter lave aftensmad.
Vi fik Laksesteak, ris, broccoli og lidt humus og tzatziki. Aftenturen gik hen til Tropical Centeret, hvor vi stod lidt og så på noget Michael Jackson optræden. Vi sluttede dagen af med en rom og cola på terrassen.

Fredag den 25. September
Vi ville have været til stranden i dag, med da det var overskyet her til morgen, tog vi i stedet for bussen ind til Las Palma. Her var vejret OK, sol med lidt skyer ind i mellem. Vi gik en hel del rundt, og var for første gang inde i det store magasin El Corte Ingles. Det mindede meget Magasin. Mogens købte et par cykelbuker, som var sat ned til 9,95 EUR og jeg købte nogle nye urremme til mit Vivofit.
Så gik vi lidt mere rundt i byen, og var inde et sted, hvor vi delte en kyllinge pie og en pizza, og drak en cola light hver.
Så gik vi ned af gågaden, og inden vi gik hen til bussen, var vi inde og få en cafe latte. Det tog næsten en time med bussen, og da vi var kommet hjem igen, havde jeg lige fundet Ipaden frem og var gået på nettet, da Brian ringede. Så det var jo meget heldigt.
Nu har vi lige delt en cola og Mogens er faldet i søvn i sin stol, medens jeg skriver. Senere skal jeg lave noget mere humus, og til aften skal vi have kylling i kokosmælkesovs og ris. Så slut for nu.